JIMMY DUB - MONDAY (OFFICIAL VIDEO)

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

|
ete frumoase, baieti dornici de iubire, outfit-uri cool si coregrafii indraznete sunt ingredintele videoclipului “Monday”. Un clip care reuseste sa transpuna foarte bine in imagini ce inseamna iubirea in secolul vitezei. Cu o atitudine fresh si o prezenta scenica inedita, Jimmy Dub a facut deliciul figurantilor pe platourile de filmare oferind la fiecare dubla filmata de regizor un mic spectacol, desi atat artistul cat si dansatorii sai filmasera timp de peste 12 ore!
“Monday este o piesa lansata inca din februarie si care s-a impus in topurile radio abia acum o luna. Atat eu cat si echipa mea am crezut foarte tare in piesa si am avut un feedback extraordinar online – de aici si pana a se impune pe radio a mai fost doar un pas. Sunt foarte incantat de videoclip, a iesit chiar mai bine decat imi imaginam Ii invit astfel pe toti cei care il vizioneaza sa ne lase comentarii pe profilele oficiale de youtube si pe situl meu: www.jimmydub.ro sau pagina de Facebook unde de asemenea pot fi la curent cu toate concertele pe care le sustinem” a declarat Jimmy.
Enjoy the video! Va place?


0 comentarii:

wibiya widget

Fotografia mea
Care vrei sa facem schimb de banere add la flo3in3l_94
Deejay Florinel. Un produs Blogger.

Recent Posts

Friends!

FilmVazut.info OnMusique | OnMusique.info Radio Whisper | RadioWhisper.com
High Quality Underground Music
Beat Guide
 

Site Care Le Urmaresc

wibiya widget

Dolor