Prietenie!

marți, 23 noiembrie 2010

|

Acum aproximativ un an,în timp ce bântuiam un site, www.jurnale.ro, am gasit o însemnare care mi-a atras atenţia şi mi-a plăcut mult. Sper să vă placă şi vouă.


Înţeleg că e greu...că sunt sentimente...DAR ÎN PLM !!
TOATĂ ZIUA VĂ LAMENTAŢI PE TEMA ASTA !?
OK...nu există om pe planeta asta care să nu fi iubit, iar un bou sau o vacă să-i fi frânt inima.Soluţia?
Caută,te rog, pe altul..sau aşteaptă un semn divin,un îngeraş,un Făt-Frumos ...Nu ştiu,fă ca mine: fură inimi şi lasă-le baltă...
Nu înţelegi?!..nu eşti singurul sau singura care trece prin asta.Nu eşti unică.Iubirea ta e la fel ca a tuturor ..deci de ce nu iubeşti ceva ce nu te va răni niciodată ?
Iubeşte ziua de azi,clipa asta ,zâmbeşte,fi fericită că respiri, intră pe mess şi salută un amic cu care nu ai mai vorbit de secole ,dă un telefon unei rude, caută plăceri mici care să-ţi creeze un echilibru emoţional .
Eu m-am săturat să mă plâng.Nu mă ajută nimeni...Sfaturi peste sfaturi...Sunt atât de multe fete şi atât de mulţi băieţi încât lamentările astea nu fac altceva decât să te împiedice să-i cunoşti sau să le cunoşti.
Aşa că ce mai aştepţi ? Spune-mi cum te simţi , sunt prietenul tău anonim ,te voi asculta şi voi încerca să te înţeleg, dar ca un prieten bun ce sunt,o să-ţi dau şi o palmă dacă te mai văd plângând după proasta sau după prostul ăla...
Hai treci încoace!! "

0 comentarii:

wibiya widget

Fotografia mea
Care vrei sa facem schimb de banere add la flo3in3l_94
Deejay Florinel. Un produs Blogger.

Recent Posts

Friends!

FilmVazut.info OnMusique | OnMusique.info Radio Whisper | RadioWhisper.com
High Quality Underground Music
Beat Guide
 

Site Care Le Urmaresc

wibiya widget

Dolor